Waar is mijn pakketje?

Door de huidige situatie en de bijbehorende veiligheidsmaatregelen in ons magazijn om onze klanten en medewerkers te beschermen, wordt de verzending van uw bestelling momenteel met maximaal 3 dagen vertraagd.
Om onze medewerkers te ontlasten, verzoeken wij u zich te onthouden van vragen over levertijden, aangezien individuele bestellingen niet kunnen worden bevoorrecht.

De gezondheid en het welzijn van onze klanten en medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. Om dit te waarborgen, hebben we de veiligheidsnormen op alle gebieden van ons bedrijf opnieuw aanzienlijk verhoogd.
Door deze noodzakelijke maatregelen zijn sommige van onze werkprocessen echter niet meer zo snel als voorheen – inclusief onze verzendafdeling.
Daarom kunnen er op dit moment ongeplande vertragingen tot 3 dagen optreden in de verwerking van uw bestelling.
We verontschuldigen ons voor deze vertraging. Zodra wij uw bestelling verzenden, ontvangt u uiteraard zoals gebruikelijk een verzendbevestiging per e-mail.

Dank u voor uw begrip en geduld. Maar bovenal, blijf alsjeblieft gezond en zorg voor uzelf en uw dierbaren.

#DistanceUnites

Heeft dit antwoord je geholpen?

(77) (164)

Hebben wij jouw vraag kunnen beantwoorden?