Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?

Door de huidige situatie en de bijbehorende veiligheidsmaatregelen in ons magazijn ter bescherming van onze klanten en medewerkers wordt de verwerking van uw retouren momenteel met maximaal 3 dagen vertraagd.
Om onze medewerkers te ontlasten, verzoeken wij u niet te reageren op retourzendingen, omdat individuele retourzendingen geen prioriteit kunnen krijgen.

De gezondheid en het welzijn van onze klanten en medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. Om dit te waarborgen, hebben we de veiligheidsnormen op alle gebieden van ons bedrijf opnieuw aanzienlijk verhoogd.
Als gevolg van deze noodzakelijke maatregelen zijn sommige van onze werkprocessen echter niet meer zo snel als voorheen – inclusief de verwerking van retouren.
Als gevolg daarvan kunnen er bij de verwerking van uw retourzending op dit moment onverwachte vertragingen optreden van tot wel 3 dagen.
We vragen u om excuses voor deze vertraging. Zodra wij uw retourzending hebben verwerkt, zullen wij u uiteraard direct per e-mail op de hoogte stellen.
Als u in de tussentijd door deze vertraging een betalingsherinnering ontvangt, kunt u deze natuurlijk negeren.
Dank u voor uw begrip en geduld. Maar bovenal, blijf alsjeblieft gezond en zorg voor uzelf en uw dierbaren.

#DistanceUnites

Heeft dit antwoord je geholpen?

(41) (92)

Hebben wij jouw vraag kunnen beantwoorden?